مراسم افتتاحیه کارخانه پویش کاغذ دزفول با حضور ریاست محترم جمهور

شرکت کارتن محمد دزفول از سال ۱۳۸۰ با یک مجموعه کارتن سازی پا به عرصه تولید گذاشت که با توکل بر خدا و توان نیروهای دلسوز و بومی و با هدف گذاری مدون با خرید واحدهای تعطیل و تغییر کاربری نسبت به احیای مجموعه تولیدی در زمینه فعالیت خود اقدام کرده است .

این شرکت در چند سال اخیر شش واحد صنعتی راکد را تغییر کابری داده و بطور کامل احیا کرده است ، که آخرین مجموعه به یک کارخانه کاغذ سازی تبدیل شده است که با حضور ریاست محترم جمهور در هفتم اردیبهشت ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید .

محمد پویه مدیر عامل و رییس هیئت مدیره این شرکت گفت : ظرفیت این واحد صنعتی ۴۰ تن در شبانه روز میباشد که در زمینه تولید کاغذ فلوتینگ و تست لاینر فعالیت خواهد داشت. این مجموعه با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغال برای ۱۰۰ نفر ایجاد شده است که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا از مصرف انرژی بهینه و کیفیت بالایی برخوردار میباشد. یکی از ویژگی های این شرکت کامل بودن زنجیر تولید صنعت بسته بندی میباشد که با در اختیار داشتن مجموعه های کاغذ سازی – ورق سازی – کارتن سازی و جعبه سازی امکان خدمات با کیفیت تر ، سریعتر و ارزانتر را برای مشتریان فراهم می کند.

مراسم افتتاحیه کارخانه پویش کاغذ دزفول با حضور ریاست محترم جمهور

دیدگاهتان را بنویسید

اسکرول